02/04
TOP 200 tools for learning
Però en què consisteix aquesta llista? En aquesta llista són les principals eines per l'aprenentatge del 2019. En aquesta llista estan anomenades les millors eines per l'aprenentatge personal i professional, les millores eines per l'aprenentatge en el lloc de treball i les millors eines per l'educació per proporcionar un ús.
Seguidament, explicaré en què consisteix el Centre for Learning & Performance Technologies (C4LPT). El C4LPT és un institut creat per l'educadora Jane Hart (persona molt present en l'aprenentatge social en la xarxa). Dona un gran suport als processos educatius en l'entorn de les TIC, per la creació de material d'esforç i propostes alternatives, d'altra banda són els mateixos educadors els que poden adjudicar una nova aplicació d'eines en qüestió d'un enfocament didàctic.
Moltes d'aquestes eines estan molt establertes en el nostre dia a dia i/o rutina, per tant, no ens recordem com van aparèixer i no sabem treballar sense elles.
D'altra banda, vam conèixer el ToolboX. És un entorn de desenvolupament que permet introduir la programació d'ordinadors en assignatures sense competències informàtiques. Parteix amb la idea que l'infant, ha de resoldre un problema, realitza càlculs en una determinada seqüència i pot expressar-los en un llenguatge informàtic senzill.
Per finalitzar, ens vam col·locar en petits grups per buscar informació sobre els diferents recursos digitals escolars. Els recursos seran: cronogrames, formularis, infografia, mapes conceptuals, presentacions, revistes digitals i robòtica educativa.
A continuació adjuntaré una captura de l'explicació de l'activitat i una plantilla del model de rúbrica que havíem d'omplir amb la informació del recurs digital.
En conclusió, gràcies a aquesta entrada he conegut tres eines relacionades amb la plataforma digital. Personalment, crec que la pàgina web de TOP 200 tools for learning, em pot ser molt útil per posar-me al dia amb les aplicacions més utilitzades i conegudes en l'actualitat. Aquest coneixement m'ajudarà al fet que els infants utilitzin aplicacions que normalment usen fora de l'àmbit escolar dins del centre educatiu a través d'una activitat. Per tant, aconseguiré crear així un context proper entre l'escola i la llar.
Moltes d'aquestes eines estan molt establertes en el nostre dia a dia i/o rutina, per tant, no ens recordem com van aparèixer i no sabem treballar sense elles.
D'altra banda, vam conèixer el ToolboX. És un entorn de desenvolupament que permet introduir la programació d'ordinadors en assignatures sense competències informàtiques. Parteix amb la idea que l'infant, ha de resoldre un problema, realitza càlculs en una determinada seqüència i pot expressar-los en un llenguatge informàtic senzill.
Per finalitzar, ens vam col·locar en petits grups per buscar informació sobre els diferents recursos digitals escolars. Els recursos seran: cronogrames, formularis, infografia, mapes conceptuals, presentacions, revistes digitals i robòtica educativa.
A continuació adjuntaré una captura de l'explicació de l'activitat i una plantilla del model de rúbrica que havíem d'omplir amb la informació del recurs digital.
En conclusió, gràcies a aquesta entrada he conegut tres eines relacionades amb la plataforma digital. Personalment, crec que la pàgina web de TOP 200 tools for learning, em pot ser molt útil per posar-me al dia amb les aplicacions més utilitzades i conegudes en l'actualitat. Aquest coneixement m'ajudarà al fet que els infants utilitzin aplicacions que normalment usen fora de l'àmbit escolar dins del centre educatiu a través d'una activitat. Per tant, aconseguiré crear així un context proper entre l'escola i la llar.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada